woensdag 17 juli 2013

Shoplog! Kruidvat en Hema

Heee allemaal,

vandaag heb ik een shoplog voor jullie!
Ik heb niet heel veel gekocht, maar toch wilde ik het jullie even laten zien.

KRUIDVAT:

Als eerste heb ik 2 actie producten gekocht.
Bij 2 actie producten mocht je namelijk 500 gram snoep scheppen :)


Ik heb de Andrélon Care & Repair gekocht.
Het is een intensieve beschermende crème voor je haar.
Ik heb deze gekocht, omdat ik vooral in de zomer heel snel last heb van beschadigd haar.
Deze kostte 2.59

En een deo roller van de Dove go fresh collectie.
Ik heb hem gekocht in mijn favoriete geur: pomegranate & lemon verbana scent.
Een tijdje geleden heb ik een review geschreven over de deo.
Ik wilde deze gewoon even proberen, omdat ik de 'gewone' deo heel fijn vind.
Deze kostte 3.55


Dus dat betekend een zak snoep van 500 gram !

Verder kocht ik 2 lip producten van Essence, want het was 2 voor 3 euro.

Dus als eerste de Stay matt lip cream in de kleur 02 Smooth Berry


En de Stay with me longlasting lipgloss in de kleur 03 Candy Bar



Deze lipglossen zijn normaal allebei 1.99





En als laatste kocht ik een waterproof mascara voor op vakantie.
De mascara kost 1.99. Dit vind ik echt een super prijs, lekker budget proof.
Het is de Essence all eyes on me mascara.





HEMA:

Bij de Hema kocht ik maar 1 dingetje. Het is deze super leuke ring.
Het zijn 3 ringen in elkaar gedraaid.
Hij was lekker cheap. 3.95 om precies te zijn.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden

X Chantal
Over al deze producten ga ik nog een review schrijven. Alleen niet over de ring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten