dinsdag 4 juni 2013

25 feiten over mij TAG

Hee allemaal,

vandaag mijn allereerste TAG.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

X Chantal

1. Ik ben 13 Jaar
2. Ik woon in Zuid-Holland
3. Ik doe Atheneum op school
4. Ik heb voor deze blog al heel veel andere kleine blogjes gehad
5. Ik heb een hele rommelige kamer
6. Ik lust het hele jaar door ijsjes
7. Mijn lievelingseten is lasagne
8. Ik heb een hele lieve hond
9. Ik heb lezers van over de hele wereld
10. Ik hou van al mijn lezers
11. Vroeger zei ik altijd: Later wil ik circus directeur worden :)
12. Ik heb een Samsung Galaxy Ace
13. De winkel waar ik het vaakst shop is de Vero Moda
14. Ik ben verslaaft aan snapchat
15. Ik kan absoluut niet recht knippen.
16. Mijn slechtste vak is Biologie
17. Ik kan 's avonds heel slecht in slaap komen.
18. Ik ben 's ochtends niet wakker te krijgen
19. Ik heb een bril.
20. Ik heb best wel krullend haar
21. Ik heb bruine ogen.
22. Ik dans
23. Vroeger deed ik aan synchroonzwemmen
24. Ik hou van het twitter account I want to
25. Ik heb precies 14 minuten over dit artiekel gedaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten