dinsdag 20 augustus 2013

Shoplog Apeldoorn

Heee allemaal,

Ik ben vrijdag in Apeldoorn geweest en heb daar even geshopt.
Het is niet super veel, maar ik wilde het jullie toch even laten zien.

Als eerste ging ik naar de New Yorker, daar kocht ik 3 hemdjes.
Deze 2 hebben aan de achterkant een rits.
Dat vind ik een heel leuk detail.



De hemdjes waren in de uitverkoop allemaal 2,95 euro per stuk.

Aan de linker kant zie je het laatste hemdje van New Yorker. 
Hij is licht grijs en aan de achterkant laag uitgesneden. 

Aan de rechterkant zie je een donkerblauw hemdje van de H&M.
Deze was 4,95 euro en heeft gewoon een hoog uitgesneden achterkant.

Dan heb ik ook nog sieraden gekocht.


Deze armbandjes kocht ik bij Budget.
Ik kende dit winkeltje niet, maar ze hebben hele leuke dingetjes en het is allemaal heel goedkoop.
Deze groene en bruine armbandjes met en goud accent waren 1,69 euro.

Bij de Six kocht ik in de uitverkoop haar elastiekjes voor 50 cent.
En deze superleuke oorbellen, ze zijn zwart en de buitenkant is zilver met stippeltjes.
De oorbellen waren 3,95 euro.


En als laatste heb ik deze oorbellen van de Bijou Brigitte.
Ze zijn knalroze en kostte 1,95 euro.

Dat is alles wat ik heb gekocht, ik hoop dat jullie het leuk vonden !
xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten